Resultados do I Campionato 3x3 USC-OBRADOIRO.
Data: 17 de febreiro.
Horario: A partir das 16:00 horas.
Lugar: Pista central do Multiusos Fontes do Sar. Santiago de Compostela.
Categorias: Feminina e masculina.
Nº de equipos: 16 por categoría. Existirá unha lista de agarda cando se cubran as prazas de cada categoría. Dependendo do número de equipos inscritos por categoría a configuración do 3x3 poderá variar. (Finalmente inscribironse no 3x3, 4 equipos de categoría feminina e 22 equipos de categoría masculina)
Procedemento para a inscrición o torneo 3x3:
-Todas as persoas participantes teñen que ser da Comunidade Universitaria da USC.
- A inscripción será gratuita.
- Para poder inscribirse, todas as persoas participantes, deberán rexistrarse antes como persoa usuaria da Área Deportiva da USC.
- A/o capitá responsabilizarase da tramitación en liña da inscrición do equipo.
- O nome do equipo que se inscriba terá como máximo 20 díxitos, e non poderá resultar ofensivo ou inapropiado.
- A/o capitá dende a aplicación da USC, enviará unha invitación ao correo electrónico do resto dos compoñentes do equipo, e terán, que inscribirse mediante a ligazón enviada.
- No caso de non ter equipo, podes incribirte na bolsa de xogadoras/es.
*Unha vez inscrito o equipo e os participantes poderán realizar a inscrición ao CAMPIONATO DE TRIPLAS nesta ligazón, soamente poderá inscribirse unha persoa por equipo.
Regulamento do I Campionato 3x3 USC-OBRADOIRO.
1º) O Basket average particular entre os equipos empatados.
2º) A diferencia de puntos total (puntos metidos menos puntos encaixados)
3º) O equipo que máis puntos a favor teña.
4º) Sorteo.
Modelo de Competición.
HORARIOS DOS PARTIDOS
Data: 27 de marzo.
Horario: de 10:00 a 18:00 horas.
Lugar: Padelprix. Polígono de Costa Vella. Santiago de Compostela.
Inscrición: Gratuíta.
Categorías: Única (aberta a calquera nivel, xénero e idade)
Nº de equipos: Máximo 16 equipos.
Inscrición ao campionato:
- Non existe limitación de xénero na composición dos equipos.
- A persoa capitá responsabilizarase da tramitación en liña da inscrición do equipo.
- A persoa capitá dende a aplicación da USC, enviará unha invitación ao correo electrónico do resto dos compoñentes do equipo, e terán, que inscribirse mediante a ligazón enviada.
Bolsa de xogadoras/es:
No caso de estar interesada/o en inscribirte no campionato e non tes parella, podes inscribirte na bolsa de xogadoras/es.
Regulamento:
- O campionato desenvolverá a fase de grupos en horario aproximado de 10:00 a 15:00 horas e a fase final de 15:00 a 18:00 horas.
- Todos os participantes teñen que estár 15 minutos antes do comezo dos seus partidos.
- Está confirmada a participación de 16 equipos.
- O campionato constará dunha fase de grupos e unha fase final.
- Fase de grupos: 4 grupos de 4 equipos (configuración da fase de grupos)
- Fase final: Os gañadores dos grupos pasarán a unha fase final (semifinais e final)
- Os partidos da fase de grupos disputaranse a 9 xogos con punto de oro (con tie break a 7 puntos en caso de empate a 8 xogos).
- Os partidos da fase final son ao mellor de 3 sets con punto de oro, no caso de empate a un set, o terceiro set se xogará un super tie break a 10 puntos, nese caso para gañar o set e partido terá que ter unha diferencia de dous puntos ou máis para gañalo.
- Se algún equipo non se presenta o resultado do partido será de 9-0 no caso da fase de grupos e dobre 6-0 a favor do equipo que se presenta.
- Aos equipos que pasen a fasen a fase final, a organización proporcionaralles unha bolsa de picnic, para poder continuar o campionato sen grandes interrupcións.
- O equipo gañador do partido, encargarase de recoller as bolas para entregarllas a organización e proporcionaralle o resultado final do partido.
Material necesario:
- Pala de pádel.
Data: 21 e 22 de abril.
Categorías: Absoluta mixta e veteranos mixta
Nº de equipos: 16 equipos por categoría.
Inscrición no campionato:
Bases:
Este torneo disputarase con eliminación dobre, é dicir, que as parellas apuntadas que perdan en primeira rolda pasarán a xogar o “BACK DRAW”.
As parellas poderán disputar as seguintes categorías:
Respectando os criterios, as parellas poderán apuntarse en máis dunha categoría. Durante cada etapa, quen non tivesen experiencia previa no PICKLEBALL ou só queiran refrescar os coñecementos previos, poderán participar das xornadas de “Portas Abertas” momentos previos antes de comezar o torneo.
Esta actividade estaría prevista en principio para os apuntados en cada torneo e organizarase horas antes do primeiro encontro oficial.
Competición:
En canto á modalidade de xogo (sets) estará suxeita ao número de participación xeral. En función dos inscritos, será un set a 11, 15 ou 21.
Materiais:
A organización dispoñerá de pas e pelotas para prestar durante os encontros e/o actividades. Non é necesario adquirir material previo.
Indumentaria:
Aínda que o PICKLEBALL é un deporte versátil que nos permite practicalo con calquera indumentaria, recoméndase roupa cómoda de deporte e especial coidado nas zapatillas (evitar por favor solas negras de goma) sobre todo cando se xoga en pavillóns pechados, estes adoitan ser de chan de madeira.
Data: 1 e 2 de abril.
Horario: Posibilidade de elección de franxa horaria.
Lugar: Pista exterior de patinaxe da USC.
Nº de equipos: 16 equipos.
Data: 9 de abril.
Horario: A partir das 17:00 horas.
Lugar: Complexo Deportivo do Estadio ( Avda Novoa Santos s/n ).
Regulamento
Procedemento para a inscrición:
Clasificación e premios: Haberá trofeos para os tres primeiros clasificados na categoría xeral e tofeo para a mellor Residencia e mellor Facultade Universitaria.
I Torneo ADE-USC de Baloncesto 3x3
Data: 2 de abril
Horario: A partir das 10:00 horas.
Lugar: Pavillón Anexo ao Pazo Universitario de Deportes
Categorías: única
Nº de equipos: 8. Existirá unha lista de agarda cando se cubran as prazas. Dependendo do número de equipos inscritos a configuración do 3x3 poderá variar.
-Todas as persoas participantes teñen que ser membros da Comunidade Universitaria da Facultade de ADE da USC.
- A inscrición será gratuíta.
Regulamento do I Torneo ADE-USC de Baloncesto 3x3